Kunde support
Vi hjælper dig gerne med dine spørgsmål. Her på de oftest stillede spørgsmål. Hvis du har brug for mere support, så kontakt os venligst.
Dit spil bliver leveret via e-mail. Du vil modtage en kode og instruktion til, hvordan du downloader spillet.
Nøglen ankommer normalt inden for et par minutter. Hvis din nøgle ikke er ankommet inden for en time, bedes du tjekke din spam-mappe. Hvis nøglen ikke er ankommet, bedes du kontakte os.
Spillet aktiveres på den platform, du har købt det til. Du modtager installationsvejledning fra os, når du køber et spil.
Du kan finde instruktionen i:
- E-mailen, du modtog, da du købte spillet
- I "Downloads" på din brugerkonto.
Hvert spil vil blive knyttet til din personlige spillekonto. For at geninstallere skal du logge ind på den tjeneste, hvor spillet oprindeligt blev aktiveret (såsom Steam eller Origin).
Se installationsvejledningen, der fulgte med dit køb, for at finde ud af, hvilken service der gælder for dit spil.
Hvis din nøgle ikke virker, så kontakt os.
Ja, vi giver 14 dages returret på alle vores produkter. Bemærk venligst, at indløste produkter ikke kan refunderes, fordi de allerede er låst til din spillekonto.
Du kan kontakte os på support@gamekeyzone.com, via chat eller med kontaktoplysningerne nedenfor.
Adresse: Judehavskleiva 20, Fevik, Grimstad, 4870, Norge
E-mail: support@gamekeyshop.dk
Telefon: +47 45817489
Virksomhedens organisationsnummer: 932871971
Tilgængelighed for kundeservice: mandag til fredag mellem 8:00 til 16:00 CET.